IT koordinátor (működés irányítási terület) [Hungary]


 
Budapest

$ads={1}

IT
Technikai beállítottságú vagy, érdekel az IT világa? Nem áll tőled távol a multitasking és a koordináció? Ha magadra ismersz, akkor jelentkezz hozzánk, mint Informatikai működés irányítási koordinátor!

Az UNIQA kompozit biztosítóként évtizedek óta a pénzügyi szektor egyik stabil szereplője hazánkban. Az osztrák gyökerekkel rendelkező cég Magyarországon közel 500 munkavállalóval és több, mint 100 különböző munkakörrel rendelkezik. Nemzetközi hátterünk biztos és stabil alap, melyre bátran tudunk építkezni. Célunk az ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálása, a folyamatos fejlődés és a változásokhoz történő gyors alkalmazkodás.

Mi az UNIQA-nál hiszünk a sokszínűségben és a befogadó kultúrában, éppen ezért szívesen várjuk azon jelentkezéseket is, melyek cégünk sokszínűségét tovább erősíthetik.

Hogyan telnek majd a napjaid?

  • Az informatikai költségvetéssel kapcsolatos feladatokat látod el: éves tervezési folyamatokban veszel részt, rendszeres jelentéseket aktualizálsz, riportokat készítesz, koordinálod a monitoring folyamatokat;
  • Aktívan együttműködsz a pénzügyi területtel az informatikára vonatkozó havi tervezett költségek kapcsán;
  • Szakmai (IT) képzéseket szervezel és adminisztrálsz, továbbá egyéb szakmai fórumokat támogatsz prezentációkkal, jelentésekkel és összefoglalók készítésével;
  • Kapcsolatot tartasz az üzleti partnerekkel, belső területekkel/munkatársakkal és csoport szintű funkciókkal (pl. UITS, Raiffeisen Informatik) megrendelések, számlák, szerződések vonatkozásában;
  • Az informatikai auditok kapcsán szervezési, koordinációs és dokumentációs feladatokat látsz el;
  • Felügyeled és naprakészen tartod az informatikai szerződéstárat;
  • Feladatod lesz továbbá az informatikai terület működéséhez kapcsolódó értékelési-mérési folyamatok támogatása, eszközök kialakítása.

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel;
  • min. 1 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel;
  • angol nyelvtudásod társalgási szintű;
  • magabiztosan használod az MS Office termékeket;
  • képes vagy az önálló, precíz munkavégzésre;
  • jó a problémamegoldó, kommunikációs és koordinációs képességed.

Miért érdemes hozzánk csatlakozni?

  • Mert lehetőséget adunk a hybrid munkavégzésre;
  • Mert stabil, nemzetközi hátteret, versenyképes fizetést és hosszú távú álláslehetőséget biztosítunk számodra;
  • Mert barátságos, kellemes munkakörnyezetben dolgozhatsz;
  • Mert ezek mellett lehetőséged lesz a szakmai fejlődésre is.

40 óra
Határozatlan idejű
825

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال